duminică, 15 mai 2011

Aion

Best of AION.
Aion este un MMORPG (Massively Multiplayer Online Roleplaying Game) unde caracterul tau dobandeste puteri devastatoare si isi desface aripile pentru a explora o lume cereasca de o frumusete ce iti taie respiratia. Caracterul tau joaca un rol important in destinul lumii Atreia, unde raul nu este doar factiunea inamica ci si un vechi dusman mortal (The Balaur).
Acest joc a spart topul.Cu ajutorul acestui joc s-au castigat foarte multi bani.Compania care a creat acest joc se numeste NCsoft.NCsoft este una din puternicele companii de jocuri online. Au developat si publicat jocuri ca: City of Heroes, Guild Wars, Lineage, Lineage II, Dungeon Runners si Exteel.Pe piata va trebui sa apara cat ma repede noul joc scos tot de NCsoft : Lineage III.
Sunt multe feluri de AION:
1 InfiniteAion.com
2 Gamez AION
3 Elite Game Servers
4 Aion Atomix PVP HIGH RATE SERVER
5 Crystal Aion
6 Aion Reloaded
7 Aion Pan Brasil
8 GT AION
9 Aion- Exile
10 AION: Do or Die!
11 Predator Aion
12 Soul Aion
13 Aion Elite
14 Servidor Gratis Hispano Camelot Community
15 Aion Philippines
16 DiamondCore Studio
17 Aion Cerberus
18 Aion Europe X
19 Ultimate Aion
20 Aion Imortal servidor privado BR
21 ExtremeAion
22 Aion-Empire
23 Sandaion
24 Perfect Aion
25 AionEvollution
26 I'm Player PvP Server
27 Aion Addiction
28 AionWorld
29 Aion GamersPark
30 Heroic Aion
31 Devastation Aion
32 Aion Genesis
33 Aion DPS PvP Server
34 AION AviaRa HIGH RATE PvP Server
35 Aion Final
36 SupremeAion
37 Aetherea Italian Shard
38 4Vendeta Aion
39 DxAion v2.1 Server
40 Epic Aion
41 AION FOCUS
42 Aion private server westaion developed
43 Ciudad de Heroes
44 Aion Mythology Servidor Hispano
45 Rising-Phoenix
46 Aion Atomix PVP HIGH RATE SERVER
47 Secret Aion
48 Aion Zone Limit
49 Speed Game Aion
50 eXs Aion Philippines
 Acestea sunt toate felurile de AION.Singurul joc care nu este acolo este Assault on Balaurea.Acesta este cel mai nou joc AION.Acesta nu a aparut inca in top.Si acest joc a avut foarte mult suces.
Eu sunt o fana foarte mare a jocurilor AION.Eu am jucat jocul de pe topul 1 adica: InfiniteAion.Am Ajuns printre cei mai buni.Acest joc lau jucat milioane de oameni din intreaga lume.Noi am descarcat jocul piratat si neam jucat.Motivul pentru care dupa o vreme nimeni nu a mai putut juca este simplu.Cei care au creat adevarat AION,find ca nu au mai avut clienti au spart saitul.Asa ca nimeni nu s-a mai putut juca.Dupa o vreme de la intamplare a aparut jocul AION Assault on Balaurea.Cand am fost cu parinti mei sa luam jocul AION am colindat tot orasul dar lam gasit in Mall.Cum am gasit jocul eram fericita doar ca nu era jocul InfiniteAion ci acesta.Am vorbitb cu vanzatoarele numai eu ca eu stiam bine jocul.Tata cu mama erau deoparte numai eu vorbeam.Si ele miau zis ca acel joc  InfiniteAion a fost luat din toate magazinele din Europa si a aparut acest joc.Pana la urma lam luat.A fost putin cam scump si se plateste pe luna.Este la fel de fain ca celalalt doar ca are mai multe lumi,armuri,ai animal,mai multe infatisari,mai multe feluri de aripi si multe altele.Acesta e mai greu dar mult mai fain.
Acuma urmeaza o galerie foto:






































Si multe alte poze..si...video-clipuri!
Acest joc e viata mea si as da multe lucruri pentru el.Sunt o fana foarte mare.Si chiar daca eu sunt destul de mica,sunt experta in acest joc (nu ca mas lauda).Zic cea ce simt...
Daca vreti sa imi puneti vreo intrebare despre AION voi incerca sa va raspund si voi raspunde cu multa placere.Daca cineva are ceva de comentat va rog sa ziceti cu inima deschisa..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu